Roden
050-5019660

Reserveren

Reserveren, hoe werkt dat?
Reserveren in de webwinkel is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van uw keuze. Vervolgens kiest u de juiste maat en klikt u op ‘Toevoegen aan winkelwagen’. U heeft nu het artikel in de winkelwagen geplaatst. Vervolgens kunt u verder gaan met winkelen. Als u klaar bent met winkelen kunt u de reservering afronden door op de winkelwagen te klikken. In de winkelwagen kunt u desgewenst nog wijzigingen in uw reservering aanbrengen. Wanneer uw reservering compleet is kunt u op ‘Reserveren’ klikken en de stappen in het bestelproces volgen.

Zijn de artikelen gereserveerd wanneer ze in mijn winkelwagen liggen?
Wanneer u de artikelen in uw winkelwagen geplaatst heeft zijn deze nog niet gereserveerd. Zodra de bestelling is afgerond bent u verzekerd van de artikelen. De voorraad van de webwinkel is hetzelfde als die van de winkel in Roden. Het kan voorkomen dat het door u bestelde artikel op hetzelfde moment van uw bestelling in de winkel wordt verkocht. In dat geval nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op en zoeken wij naar een passende oplossing.

Is er een minimumbedrag vereist om een reservering te plaatsen?
Voor het reserveren in de webwinkel is geen minimumbedrag vereist.

Kan ik ook vanuit het buitenland online reserveren?
Op het moment is het alleen mogelijk om een reservering te plaatsen als u in Nederland woont.

Hoe weet ik dat mijn reservering is gelukt?
Wanneer u de reservering volledig heeft afgerond ontvangt u van ons een e-mail waarin uw reservering wordt bevestigd en een overzicht van de gereserveerde artikelen.

Kan ik een artikel aan mijn reservering toevoegen als deze is afgerond?
Wanneer een reservering is afgerond is het niet meer mogelijk om een artikel toe te voegen. In dat geval kunt u een nieuwe reservering aanmaken.